MY LOVE TO YOU


Idag har varit en riktig mysdag! Har slappat, duschat, druckit kaffe och lite sånt tills Carro slutade jobba. När hon kom hade jag fullt upp med matlagning, gott blev det. Vi hann surra lite skit innan vi skulle iväg på kören. Måste säga att alla var ovanligt skrattiga, avslappnat lixom:) Precis som det ska vara!

Morgondagen kommer spenderas i skolan hela dagen, blir väll massa redovisningar eftersom det bara var två grupper som hann i onsdags, bland annat min grupp. Så härligt att ha det undanstökat:) Måste komma ihåg att kopiera papper till klassen bara. Sen ville karln min att jag skulle hänga med honom, för han ville titta på mig. Och det ska han väll självklart få göra! På lördag är det angling, och vi får se om jag väljer att följa med. Annars sitter jag hemma och väntar på honom:)

Har precis knaprat i mig lite saltapinnar, ska strax lägga mig så jag kommer upp imorgon!

Måste bara avsluta med att jag älskar mig mamma så grymt mycket! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0