I'M ON THE TOP OF THE WORLD


Försov mig imorse, så går det när man har en telefon som blir tyst när man håller den i handen. Men flög upp kring halv 9, och då kände jag att det inte var någon idé att stressa ihjäl sig.. Hade lite föreläsning om nervsystemet och sen fick vi igen proven som vi skulle "göra om". Blev inte så mycket att göra om faktiskt för min del (DUTTI), 3 frågor, som dessutom min lärare hade skrivit dit dom rätta svaren, så det gick rätt snabbt!
Mamma har varit förbi och druckit kaffe, surrat lite skit och nu sitter jag i soffan och väntar på att J ska sluta. Får se vad vi hittar på för mysigt.. Imorn ska vi till mami iallafall eftersom hon ville umgås! Myys

Jo, igår var det ju kör, och då fick vi reda på att dom som är solister kommer börja få tjäna sig en hacka. Dumt? Inte precis:D ..extra cash is king

Ska kanske sätta igång och göra klart etik uppgiften, eller börja plugga till provet på fredag (!?). Nog har jag lite saker att göra alltid:)
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0