Trygg med min hand i din



Det blir bara fel..
Och jag blir så otroligt frustrerad, arg och förvånad varje gång när jag reagerar som jag gör. Jag kan inte begripa det..
Det blir samma sak varje gång, och jag försöker komma på varför, men det är lönlöst. Jag blir ledsen och uppriven, utan att jag förstår varför. Och följden av det blir att både du och jag blir arg; du, för att jag alltid blir såhär, och jag, för att jag alltid blir såhär utan att ha den minsta lilla kontroll över mig själv.

Jag vet att det inte är lätt för dig heller, men det kändes skönt när du sa att det är jobbigast för mig själv, vilket stämmer otroligt bra.
Jag är trött över att inte kunna göra som jag vill, trött på att lyssna på mina tankar, trött på att vandra omkring i dom negativa banorna. Jag är trött, och just nu vet jag inte vad jag ska göra.

Det ända jag vet är att det är nått jag känner, annars skulle jag inte reagera på det viset. Det är jobbigt att alltid gå omkring och känna någonting, jobbigt att alltid gå omkring i ständig oro, utan att egentligen veta över vad.

Jag är trött på det mesta just nu, och skulle på nått vis vilja lägga mitt liv bakom mig och påbörja ett nytt, riktigt liv. Det skulle ha varit bra. Men det funkar väll inte riktigt så antar jag..

Jag är glad för att du finns, tacksam över att du stått vid min sida tills idag, lycklig över att det är vi, och trygg med min hand i din. Jag vet att jag är otroligt dålig på att uttrycka mig, men det är väll kanske så att jag helt enkelt har lättare för att skriva än att säga det.

Och för varje dag som går, varje timme, är jag orolig över att det ska vara den sista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0