underbart



Bra dag, otroligt bra dag! Även fast jag drömde en otrolig mardröm som jag snabbt insåg att det bara var en dröm! ;) som tur var! :) ..plus att jag för en stund fick för mig att det var fredag = tentan. Men den är ju självklart imorgon! Och som det känns just nu så kan jag inte göra så mycket mer.
Har städat det mesta idag, ska kliva upp i tid imorn och skura lite, sen packa in allt i bilen, kila iväg till skolan, skriva det där provet och ta bilen och fara hemöver.

Det börjar bara bli bättre känns det som!:) En glad Frida, som just nu tar dagen som den kommer, bara eftersom det känns bäst så! :) ..för tids nog kommer allt lugna ner sig och bli bra!

Ska ögla igenom några av dom 573 papper som jag har,
smutta klart på vinet, slå på en film och bara ta det lugnt!

Ibland vänder allt! :) belive me

Puss och kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0