tick tack..



Inget illa sagt om gårdagen, absolut inte. Men det blev dock inte precis som jag hade tänkt mig, eftersom jag var ganska tydlig när jag sa: gud så skönt med en lugn helg. Tjifickjag.
Gjorde mig iordning, åkte på bolaget där alla andra också var. Fick skjuts av pappa till min pewe! Hon bjöd på godmat och vi snackade massa skit innan vi fick skjuts vidare till Malin (klädproblem) och vidare till Emma! Jag tror att det räcker med att säga, sång och dans, skratt och lek. Väl inne i stan la sig Malin ner i en snödriva, och har inte riktigt fått klart för mig varför(!?). Haha. Väl hemma hos någon annan kände jag och Malin ganska snabbt att vi skulle klunka i oss allt vi hade och sen dra! Sant och rätt. Memento var första stoppet, skobyten, upp på scen och skaka rumpa, skrik till låtarna man knappt kunde, och några kända ansikten! ..men vi var inte riktigt nöjd. Stads tydligen. Men förklarade för Malin att den där kön inte skulle krympa. Så vi traskade till Irish eftersom Malins fötter höll på att döda henne. En öl senare hade jag tappat bort Malin. Frida var ensam. Jag fann några av min brors vänner, slog följe där, blev bjuden på drinkar (bara därför att jag är daazzens lillasyster), satte mig på en ledig stol och började surra med 3 karlar som inte var härifrån. Jag glänste lite när vi började prata om sotning, och jag tror dom blev riktigt imponerad. Irish stängde, klockan var "sista nattbussen hem" och jag följde med alla andra som en svans. Fredrik kommer o hämtar mig, drar in mig på allstar, sätter en öl i min hand, och sen börjar mitt minne falna. Det läskigaste på hela kvällen, KAN ha varit när en kille kommer fram, vet mitt namn, vet på vilken gatuadress jag bodde på förut, och när jag fyller år. Är fortfarande riktigt chockad efter det.
Jag blir bjuden på max, får skjuts hem.
Pappa: Hade du nån med dig när du kom hem imorse?
Jag: Näe.. inte vad jag vet?
Pappa: Vem pratade du med då?

Ja, det var nog lika bra att jag kom hem 6-halv7 (sommartid). Men nått minne av att jag pratat med någon, det har jag verkligen inte. Tror inte ens jag hade mobilen min på. Den hade ganska halvtydligt varit avstängd under en stor del av denna kväll.

Idag mår jag bra, ont i mina fötter som kan ha och göra med att jag var snäll och bytte skor med Malin! ;P Nu vill jag att hon ska komma in på msn och skicka alla bilder från igår, så man får minnet lite mer uppfriskat. Men.. herregud vad jag hade roligt igår! :D

Jojustja! Fick för mig att jag hade blivit bestulen igår också! :D haha, dåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0