sickhouse



Klev upp kring 10, pluggat ända tills nu, skrivit ner allt som jag tror ska komma på provet (vilket inte är lite).. sammanlagt på allt som jag fått ihop är väll åtminstone 40 sidor, och då har jag förkortat allt så mycket som jag bara kan. Men det löser sig nog. Nu är det bara att sätta igång o plugga på allt! Me like. Nu är jag nyduschad och sitter o väntar på att fara iväg till sjukhuset. Sen iväg o äta nått innan jag ska sätta mig på bussen mot Stockholm. Tur jag har det jag gör på bussen iaf, plugga, kolla på film och lyssna på matchen såklart! Det är nu det gäller mina damer och herrar. Upp till bevis.

Maddelito har varit snäll att gå med på att hämta mig på stationen så jag sligger gå 30-40 minuter (även om det vanligtvis kanske skulle varit skönt om man inte suttit på en buss i drygt 5 timmar). Väl hemma i mitt lilla krypin lär jag väll fortsätta plugga, se på film eller helt enkelt slockna på en gång. Måste få kolla vad dom gått igenom nu idag när jag inte varit med också. Kan vara en mycket viktig del, eller inte.

Imorn och på onsdag ska vi fortsätta med heta arbeten. Det ser jag faktiskt fram emot mycket, efter allt pappa berättat. Praktiken, att släcka en eld. Spännande!

Nu är det bara några dagar kvar tills jag kommer till sovande Sundsvall igen, och då stannar jag i hela 3 veckor eftersom jag ska leka sotare. Återigen spännande!

Frida fyller år snart också. Tiden går fort måste jag erkänna. Och på något konstigt vis så känns det som om man börjar bli gammal. Nu är det bara full fart som gäller, och absolut ingenting kan stoppa mig nu! :) this is my life.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0