kalasande



Idag har jag strosat omkring med Peter.. och jag har haft otroligt roligt och trevligt!:) Imkanaler, skolor och dagis. Blev dock klar kring 1, åkte då till kammaren och umgicks med mekanikerna. Hoppas mannen med stort M kommer imorn så jag kan flörta till mig en genomkoll av pärlan min! Tage stod för fikat idag. 20 semlor, 20 krämbullar, 20 kringlor och massa andra bullar. Han gör tydligen sådana fina gester lite då och då.
Idag var det Niklas och jag som skulle stå för maten. Han frågade vad jag var sugen på och eftersom jag inte kom på nått ville han ha pannkakor. Det blev faktiskt otroligt gott, trots att han skulle ha peppar i! Haha. Sitter nu i soffan och fick mig en trevlig överraskning på fb. Blivit bjuden på lite kalasande. Är dock ganska säker på att det inte kommer bli litet.

Självklart man kommer när man så snällt blivit bjuden.
Måste hitta på något litet finurligt att köpa! (I)

Det är ett helt år sen sist, men nu är det dax igen... 25 år.. usch..
Men vi skiter i att fira det utan har en stor jävla fest istället!!

Den 17/4 kommer vi alla befinna oss på Laserhallen i Sundsvall i vårdad klädsel men med ombyte för diverse aktiviteter Tex:
x Bubbelpool
x Lasergame
x Kareoke
x Wii
x Skyttebana
x GH
x Bastu
x Dansmatta
x Arcadespel (Airhockey & Fussball)

Entrén kommer att kosta 100 riksdaler per skalle.

Så att ni inte behöver ta med egen dricka så det kommer finnas alkoholhaltiga drycker för en billig penning till salu.
x Öl 10 kr
x Cider 10 kr
x Vin 10 kr

(Vi kan ju försöka ha jämna pengar, så gott det går)
Fyllekrubb kommer att finnas till småtimmarna för en liten slant. ( Vi vet ju alla hur hungriga vi blir efter ett par öl!)
På plats kommer det även att finnas ett LIVEBAND som underhåller oss med både nya låtar som gamla klassiker.
För att det ska flyta på så bra som möjligt så kommer insläppet vara mellan kl. 20-22
Vid frågor så är det bara att ringa till Micke!
Vi syns på plats för en oförglömmlig afton under stjärnorna (med ett tak emellan) i alkoholens tecken!



Nu tänkte jag lägga ifrån mig datorn en liten stund, kika om det finns något trevligt på tv:n, tjuva några av Niklas dumle (eftersom det kanske kan vara bland det godaste som finns!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0