a bottle of vine



Igår blev jag ju somsagt bjuden på middag. Jag har ingen som helst aning om vad man kallar den middagen, men otroligt vad fint och gott det var. Bara salladen(!?). roucolla, gurka, tomat, rödlök, rostade pinjenötter, parmesanost och citronsalt. Utsökt! Skulle kunnat ätit bara sallad!
Efter det var det självklart hockey, och vi klättrade upp till slutspelsplats! Starkt jobbat mot HV. Nu är det bara 9 poäng att spela om kvar. Nästa match, måndag. Jag får försöka få in matchen på radion eftersom jag förmodligen sitter på bussen påväg tillbaks till kära Rosersberg!
När jag kom hem igår blev det vin såklart. Vin funkar alltid! Fick sms om att jag skulle komma på fest, men kände att när jag precis kommit hem från det stället och klockan var kring 12 så tackade jag artigt nej, men sa att jag snart fyllde år och tänkte försöka kalasa till det lite. Plus att jag satt och pluggade för fullt ;) ..men jag tycker om det! Mycket!

Klev upp kring 10 imorse, sen dess har jag druckit kaffe och surrat med några pysar på msn. Som jag sa, jag förstår inte vad det är som händer? Tror att det är någon som driver med mig.. Sen igårkväll har 6 stycken addat mig msn(!?). Vart kommer dom ifrån? Frågade en kille alldeles nyss och han hittade alltså min msn på lunarstorm? HAHA! Jag skrattar ihjäl mig! Trodde att den var borttagen, men icke.
Nu ska jag klä på mig lite, ta en springtur kring bos, sen ta pappas bil och göra lite ärenden och sen blåsa upp till indal tror jag:) Morgondagen är lite pirrig. Får se vad som kommer hända, sjukhuset klockan 14. Och sen på bussen påväg "hem".

Ett stort tack till dom som tycker om mitt sätt att skriva!
Det värmer må ni tro.

Puss! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0