hooost



Ja, den här helgen har varit otroligt lång. Men också otroligt rolig. Tror inte att det är någon ide att jag ens försöker mig på att förklara vad jag gjort dom senaste dagarna. Men det ska bli skönt att få sova i min säng.
Torsdag umgicks jag med Viktor som planerat.
Fredag busade jag och Malin litegrann.
och igår lördag kom Mattias o hämtade mig, drack vin o umgicks.

Tur att jag var på olika ställen alla 3 dagarna.

Nu ligger jag i soffan, hängig och hostig. Ett glas vin och popcorn var som gjort för denna kväll. Tråkigt att det bara ska vara skit på tvn.

En givande pratstund med en klok kvinna. (skulle kunna prata om detdär bra länge, det finns så mycket att säga)

Nä, somsagt. Vin o popcorn. Får väll ligga här och drömma mig tillbaks.

Puss! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0