the end



det finns ett slut på allting. :)
och dethär slutet var både väntat och skönt.
så nu kan man glömma allt groll,
och gå vidare.


nu kan jag på riktigt börja om, flytta och träffa nya människor.
se mig omkring o kanske hitta mannen i mitt liv (!?)
haha, jag har suttit o tänkt på det ända sen jag
fick besked om jag kom med eller inte..
det skulle vara både klockrent, och romantiskt!
och allt snack med bopppis igår, det gjorde mig bara
ännu mer taggad. jag vill flytta nu, och kunna få bli den
frida som jag vill.. på ett nytt ställe, där ingen vet nått om
vem jag är, vad jag tycker om, mitt förflutna.
det ska bli helt underbart.

det är massa surr om utgång ikväll..
det visar sig vart man hamnar!! :D

PUSSEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0