Somewhere in the crowd there's you


Ligger just nu i soffan och lyssnar på spotify via boxee:) Funkar alldeles utmärkt! Har röjt litegrann här hemma, ska strax fortsätta, måste bara hitta nå taggande musik! Då är det faktiskt lite roligt att städa;)

Inatt blir det jobb. Tycker om att jobba natt, och blir det som jag tänkt och hoppas på så blir det väl så en tid framöver:)
Älskling missade bussen imorse så han togde min bil, vilket inte spelar mig någon roll eftersom jag bara blir hemma nu på dan.

Var så längesen jag bara låg och lyssnade på musik, har nästan glömt hur pass mycket känslor som kan dyka upp av bara en låt! Underbart!
Bäst och börja lyssna in mig på låten jag ska sjunga om ett par veckor!

Och sen..

..väntar klädhögarna, får se om jag får ordning på't!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0