Rastarrrr


Ligger i soffan på jobbet och rastar! En lugn söndag är det, passar mig alldeles utmärkt! Ligger och funderar på hur mycket jag vill jobba i sommar (i % alltså) och måste nog höra av mig till chefen och höra mig för lite.. Jag menar, timvikarierna jobbar året om, utan semester, och då kan det ju vara skönt och köra lite mer på halvfart i sommar!:) Åh, vad jag längtar till hösten, fast först sommaren såklart! Hoppas det blir en varm sommar, utan speciellt mycket regn, bad och umgänge med människorna jag tycker om!
Ledig imorn, tisdag 10-19.30 och natt på onsdag! Sen är det februari! Längtar tills dess också!:D längtar till det mesta!

Snart ringer min alarmklocka.. Varför? Rasten är slut! Back to work!
Det är bra underbart att jobba med sånt här ändå!:)

Vi hörs kanske till kvällsningen när jag slutat, och mannen min kommer och hämtar mig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0