Game boy


Sitter på jobbet och har en stund till övers.. Tar fram mitt gamla game boy color med tillbehörande spel, och kommer ihåg att spelet Logical var ju fruktansvärt roligt (såsom namnet, logik)! ..bara det att det finns ingen som helst logik i det! Haha, jag har säkert försökt 30 ggr, men kommer ingenvart, och eftersom jag verkligen ville spela det går jag ut på Google för att se om det fanns någon smart jävel som lagt ut nån förklaring på spelet. Jag letar o letar tills jag fann en kille som lagt ut en film på youtube, och eftersom jag snabbt ser att det är samma spel klickar jag på länken. Vad händer? Jo, jag sitter i 10 minuter och kollar när killen (som förövrigt pratade franska eller nått) försöker flera gånger om, utan att han förstår ett skit (det förstod jag, utan att kunna ett enda ord franska eftersom han kom precis lika långt som jag).
Så med andra ord, jag förstår fortfarande ingenting.. Har spelat både Wario och Rayman, men kan inte sluta tänka på Logical!!
Frustrationen är överväldigande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0