working night


Idag har jag gjort så lite så möjligt. Halsontet börjar krypa sig på, och jag hade hoppats på att jag kunnat få sova lite innan natten med jobb. Men icke, riktigt så krasslig är jag inte. Förhoppningsvis blir det en lugn kväll.

Känner att det är mycket jag vill få ur mig, men har väll inte riktigt tid nu. Ska göra mig iordning för jobbet, och sen ska jag ut och sen om bilen kommer någonvart, annars är det bara att skotta på!

Jag kanske finner en liten lucka inatt där jag kan skriva några rader.

Året 2012 var väldigt upp och ner.
Men jag ångrar ingenting. Allt händer av en anledning, och man ska inte gräva ner sig bara för att det inte blir som man tänkt sig. I efterhand ser man saker och ting från en annan vinkel och inser att det inte hade kunnat blivit bättre.
Året 2013 kommer förmodligen bli helt underbart och fylld med otroligt mycket kärlek och värme. Återigen, jag kan knappt bärga mig, vill bara framåt nu, kan inte tiden bara gå?

Nä, nu måste jag skynda mig lite, vi hörs! :) Godnatt på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0