Trött


Sen en tid tillbaka har det varit riktigt jobbigt att sova. Jobbigt att gå till sängs, sova oroligt och det tuffaste av allt är nog att kliva upp och inte känna mig utvilad. Kroppen är så tung och huvudvärk varje morgon. Jag ser fram emot att få komma till naprapaten på fredag nå så otroligt! Jag tror på det! Man måste börja någonstans, och nästa steg är att ringa till tandläkarn min!
Och om en vecka kan jag börja ansöka till utbildningarna!

Nu dricker jag kaffe, väntar på att mitt hjärta ska sluta jobba, sen ska han få bjuda mig på mat! Jag skulle egentligen ha jobbat natt inatt men Emma var så snäll och tog den. Nu när min rygg är såhär efter alla nätter jag jobbat så känner jag att jag måste ta det lugnt tills jag vet vart problemet sitter. Jobbar 8-13 på fredag och sen till ryggkliniken. Det kommer nog gå bra när det bara är ett kortpass.

På lördag fyller min kille 28 år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0