nattiiis


Har precis slängt i mig några tuggor grillad kyckling och sallad. Att jobba natt gör mig konstig. Jag är inte speciellt hungrig.. men när jag kommer på jobbet säger det bara PANG, så kurrar magen ikapp med mina andetag. Och det är ju inte det bästa att äta på natten har man ju hört.
Igårnatt, eller inatt, eller natten som var helt enkelt, påbörjade jag dom berömda böckerna av E L James. Den är bra, jag vill fortsätta läsa, det vill jag. Men den levde inte riktigt upp till mina förväntningar. Men det har väll och göra med att man har hört så otroligt mycket om dom, och inte förns nu har jag haft tid att börja läsa, på riktigt. Men jag både hoppas och tror att det blir bättre jumer sidor jag läser. Läste ca 250 sidor igår, så snart måste jag ju bege mig iväg för att inhandla nästa bok i ledet.
Men inatt ska Lotta ta med sig datorn, så vi ska mysa ner oss i soffan, och rätt vad det är så kommer natten vara över! Fast natten som var gick över på bara ett litet kick den också. Kan ha och göra med att det är mycket och göra, och mellan varje kvart har man tid att läsa en liten snutt:)

Går som sagt strax på andra natten, och det har jag laddat upp med en liten cola zero, riskakor och choklad!
 
Dagarna bara flyger förbi samtidigt som den går sakta. Snart är det marsmånad(!?).. Joel fyller år om en vecka!!!! Shit.. Måste ge mig iväg för att inhandla nått fint åt honom.
 
Nu ska jag göra iordning lite kaffe, klä på mig och kamma håret! Ha en bra kväll allesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0