Don't look back in anger


Fortfarande denna trötthet. Igår ringde jag till tandläkarn och bad om att få boka en tid med min tandläkare, får till svar att hon är mammaledig, varpå jag utbrister: igen!?
Hon berättar att 5 st gått på mammaledighet, så dom har det verkligen körigt nu.. Besviken blev jag när jag insåg att jag inte kunde träffa min tandis som jag träffat sen jag blev byxmyndig.

Imorn gäller det!! Jobb och ryggkliniken. Ser fram emot det otroligt mycket, och hoppas av hela mitt hjärta att jag kanske får lite svar på vad som är fel.
Och lördag fyller sambon år, han fick en present igår eftersom jag helt enkelt inte kunde hålla mig, och jag tror att han blev riktigt glad! Fredagkväll/lördagmorgon blir det till att göra tårtan han beställt;)

Nu är det desperata hemmafruar, sen blir det kaffe, röjning och lite spotify.

Söndag måndag tisdag blir det jobbnätter! Hoppas ryggen blivit lite bättre tills dess!

Vi hörs! Tata!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0