Ohana



Jag hade glömt bort att jag hade ett ställe att vända mig till när ingen annan fanns där för att lyssna. Just nu är det inte speciellt mycket som är på topp, och jag vet inte riktigt om det finns någonting som jag kan styra över, mer än att, som du så fint sa: "Åk iväg och vila upp dig och tänk bara på dig själv". Dom orden värmde, och det var inte förrän du sa dom som jag verkligen insåg att det är precis vad jag måste göra. Någonstans påvägen känns det som att jag tappade bort mig själv.
Det spelar ingen roll vad mitt liv innehåller så kommer jag alltid framställa dom som stora, och även det, som du så fint sa: "Jag tycker om att du gör så, och inte tar lätt på saker och ting".
Det var mycket som du sa idag som gjorde att fann en liten gnutta styrka kvar inom mig. Och glädje över att få höra dig prata.

Jag blir så arg över att jag inte kan sluta fundera. Det leder ingen vart och gör absolut ingen nytta (mer onytta). Jag är helt slut både fysiskt och psykiskt.. En arbetsdag kvar imorgon tillsammans med fina Pullan12, så det ska jag nog kunna uthärda, men efter det är jag ledig i hela fyra dagar, och jag hoppas på goväder då min plan är att åka till stugan, börja bygga dammen, fiska (röka storfisken som jag fångar upp) - (äta den rökta storfiskenn som jag fångat upp), sola, kanske ta ett glas vitt med dom godaste jordgubbarna som börjat komma, och bara umgås med den finaste familjen. Åh, vad jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: L

Kul att du skriver igen. Jag var preciiiiiiis sådär förut, fundera o grubblade halft ihjäl mig.. Jag lyckades sluta med det genomm att prata/lösa det mad personen de gällde (bara relationer jag grubbla över) och nu....händer det i princip aldrig. Lycka till! (p.s jag är dig evigt tacksam för att du var ärlig just då när det verkligen behövdes. Skulle kunna gå så långt o säga att jag har dig o tacka för det liv jag har idag! Och de blir jag påmind om sådär nån gång per år! :)) Ha det gott!

2012-07-15 @ 02:57:41
URL: http://www.lillfisenslantliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0