IT FEELS GOOD


Det är rätt fashinerande faktiskt att läsa andras bloggar.
Hur mycket tid folk lägger ner för att klaga och snacka skit om andra.

Nu sitter jag med kaffemuggen i handen och funderar på vart dagen kommer sluta. Jag hade ju först tänkt att jag skulle bege mig för att hälsa på alla finingar på växthusstigen men kom fram till att jag ska plugga så jag har allt på det torra. Ni som känner mig vet att jag inte tycker om när saker och ting läggs på hög!
Karln min kom med förslag att gå på bio ikväll vilket jag tyckte lät som en bra idé igår, men när jag sitter här i soffan idag slår det mig ju att det är kör med mina älsklingar! ..tuff choice

Jag vill göra nått, typ träna! Känner mig så taggad att få ordning på min kost, och inte äta massa chips, godis, hamburgare, pizza eller dricka. Jag har hållit mig rätt bra om jag ska vara ärlig. Pizza har jag nog inte ätit på typ ett år. Bra Frida!
Nej! Ett samtal till mami, sen måste jag plugga så jag hinner göra någonting mer under dan!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0