FINDING MY OWN WAY


Många försök att finna mig själv, vem jag är. Hur jag är, vad jag gör, hur jag gör.
Jag bara är. Ingenting man tänker på.
Klart man börjar fundera vissa gånger, men kommer fram till samma sak varje gång.

Jag tog ett steg tillbaka, och just nu känns det bra.
Det känns som att du är ute efter att kontrollera mig, but you're wrong!
Du är precis som alla andra, en i mängden, om du ens syns.
Försöker intala mig själv att du inte menar någonting illa,
men vet innerst inne att det är precis det du gör! ..förstår inte

..och jag vet hur man brukar säga att man inte ska lägga energi på sådant som tar energi av en, men det är faktiskt så mycket lättare sagt än gjort. Klart man bryr sig om vad folk känner, tycker och tänker, iallafall jag.
Jag börjar tvivla på hur det är för dig (!?)

Efter en härlig morgon, med många försök att hitta rätt, ska jag sluta.

Sakta men säkert kommer allt tillbaks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0