WHAT COMES AROUND..


Bästa kvällen igår på länge. En sväng på birsta, mysmiddag på mingpalace, en snabb promenad i stan som råkade vara förbi en filmuthyrning. Lite karra, bästa sällskapet, och kärleksfilm. Mycket prat, smink och kläder. Så otroligt skönt! Det var precis vad jag behövde, precis vad som saknades i livet just nu.

Nu är det bara några få meningar kvar på sista uppgiften som ska lämnas in, sen är jag klar! ..nästan lite tråkigt, men det lär väll bli lite körigt för mig inom den närmsta framtiden misstänker jag, skola på måndag. Ny bok, ny kurs, nya klasskamrater, ny lärare. Det pirrar nästan lite i kroppen! iih:)
Annars då? Just i detta nu sitter jag och väntar på att ipoden ska ladda klart så jag kan få ta mig en promenad i det fina höstvädret. Varje gång jag ska ut så har jag glömt bort att ladda den. Hädanefter ska jag ladda den såfort jag kommit in. Ska se hur lång tid det tar att gå till skolan tänkte jag. Jag tippar på att det tar ca en timme fram och tillbaka. Men det visar sig! Ikväll ska jag iväg på kör. Det är också lite spännande. Helt nya människor förutom körledaren, ny musik, och många stämmor! Love it!

Idag mår jag bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0