original



Dagen har varit väldigt bra! Det börjar bli till att använda sina muskler nu! Har åkt omkring i landet ingenstans och sotat massa kåkar. Nog stöter man på mycket roligt folk må jag säga. Det här är nog ett bra jobb, för mig. Få träffa folk, surra om allt och ingenting. Måste dock börja träna på när folk frågar om tips och råd. Somsagt, jag kan inte allt om pannor, spisar och kaminer än. Men som alla karlarna säger, det kommer! David vart besviken när vi inte skulle till original-tanten. Han hade önskat att jag fått träffa henne. Men det kommer väll kanske också någon gång! Skippade duschen på jobbet idag, eftersom jag kände att det behövdes en rejäl dusch. Innan jag kilade iväg ropade Bubbas. Fick reda på att det blir sonting imorn med Joel (han börjar en timme senare och slutar en timme senare eftersom han tränar) och fick också reda på anledningen till det. Han hade gjort illa höften/benet (!?) så han trodde han skulle ha svårt att springa på tak. Så det verkar som att det blir min uppgift imorgon. Men absolut inte mig emot. Dagarna blir bara bättre och bättre!

Ikväll tänkte jag försöka plugga klart det sista så jag slipper göra det imorgon när jag är ensam hemma! Då finns det nog klart mycket bättre saker att göra! :))

Ska strax åka iväg.
Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0