jobbbbi



Hard work,work! Idag har jag självklart jobbat och stått i. Började dagen tillsammans med Peter. Och eftermiddagen spenderades med sotar Erik. Det känns otroligt bra med alltsammans just nu! Allt! Framförallt livet i största allmänhet. Och det känns skönt:) Känns skönt att ha någonting att göra istället för att gå omkring och fundera på saker och ting.. Som i slutändan inte ger en något vettigt svar.
Jag känner mer o mer att yrket kan vara någonting för mig. Och killarna på kammaren känns som ett helskönt gäng, utan tvekan! ..hittills har jag inte rykt ihop med någon;)

Väl hemma (efter ett övervägande att åka på bolaget, som jag istället gör imorgon) la jag mig på soffan och kollade på greys. Niklas kommer hem och klappar mig på huvudet.

Ätit mat för en liten stund sen, lindat in foten, surrat om helgen, bevisat för Niklas att jag är stark nog för att jobba på Arlanda (han utmanade mig och sa att om jag kunde hålla fåtöljfot-möbeln rakt ut i 10 sekunder, så skulle han fixa jobb åt mig där). Måste smörja in händerna mina eftersom alla medel fräter hål i huden min. Men nog är man hård alltid;) Ligger i soffan o kollar på vänner, och ikväll ska jag knapra på mina chips (Niklas vart avundsjuk och har därför kilat iväg för att inköpa sig massa gotta).

Det blir mycket kaffe och fika måste jag erkänna. Nästan FÖR mycket kaffe. Idag fick jag massa nybakat bröd av en farbror som vi var o sotade hos eftersom jag var så söt och trevlig! Man blir uppskattad vart man än kommer, mycket därför att jag är tjej! (a)

Nej, handkräm och sen fläka ut sig lite!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0