HÖRRNI!?



Dagen började med att kliva upp kring 20 i 8. Tror att jag är den ända som sover ut så länge man kan (!?). Det ända jag ska göra på morgonen är ju att klä på mig, äta och borsta tänderna, OCH sno en kopp kaffe och det är nån vänlig själ som gjort det!:)
En stor tallrik med fil och müsli och några timmar senare håller jag på att somna på lektionen. Tur att det finns dom som piggar upp lektionerna iallafall. Efter skolan agerade jag lite taxi, och vi brummade iväg för att inhandla lite välbehövda saker. Snus stod på min lista. Väl hemma i vårt enkla lilla boende knackas det på dörren och vi ska iväg o träna. Det blev mycket prat om dittan och datten, och kom utsökt att tänka på Svingelskogen när jag glatt började sjunga en liten melodi. Otroligt bra! Efter några situps där och armhävningar där så blev det en efterlängtad dusch. Kanske att det är det bästa på hela dagen varje dag (!?).
Till middag blev det pasta och en otroligt god köttfärssås med inslag av taco. Efter maten blev man sig lite däst och hamnade i vardagsrummet framför teven med telefonen och kepsen. Ja, jag vet. Har fortfarande inte kunnat lägga alla namn på minnet, därför skapar jag mig mina egna påhitt.
Kom precis in till mitt lilla krypin, ska självklart se på dating in the dark! Sen fortsätter ju kvällen med en rad program som mycket väl kan vara värda att kika på. Idag fick jag otrolig hemlängtan. Så jag måste återigen skriva hur glad jag är över att jag ska hem till mitt riktiga hem till helgen. Åh. Även om det känns som att jag inte kommer har tid till att göra speciellt mycket, så ska det bli skönt. Åker ju trots allt bara hem därför att jag fått tid hos bettfysiologen (äntligen). Så vi får se vad som kommer att hända på den fronten.

Citerar en otroligt glad Madde:
"MEN HÖRRNI!?!? Ska vi inte hitta på något roligt i helgen då?
Det var då du skulle hem va, Frida?:D
"

Låter som att man är populär här va?
Ja, man får tolka det som man vill..
Till hennes försvar så lät det inte så när hon tänkte det.
Men jag vet att hon tycker om mig innerst inne:)

Nu ska jag borra mig ner framför teven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0