fly away



Dagarna har flugit iväg fort.
Gårdagen var iallafall otroligt trevlig och jag måste tacka alla medverkande. Det hade helt enkelt inte kunnat blivit bättre. Viktor var min chaufför både till stan och hem, guldvärt!

Orkar faktiskt inte skriva allt in i minsta detalj, dels för att jag helt enkelt somsagt inte orkar, och dels för att jag inte kommer ihåg allt i detalj.

Ska koppla telefon till datorn o se om jag knäppt nå nya bilder.
Carro vill inte svara i telefon, och därför får hon inte sina saker!
Mattias har sin gitarr här, vi får väll se om han orkar hämta den idag!
Vi får helt enkelt se hur jag ska göra, om jag ska köra till indal o byta bil ikväll, eller om jag helt enkelt gör det imorgon istället.

Puss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0