a new day!



Gårdagen bestod av ett mystiskt samtal när jag satt på bussen påväg hem. Jag antecknade ner lite frågor; pojkvänner, vänner, utséende osv.. ska slipa på detdär senare! Slog på och kollade på; det regnar köttbullar. Hur kan jag fortfarande vara så barnsligt förtjust i tecknat? Det finns helt enkelt inget bättre. Kramar, tecknat och dusch. Det är vad jag tänker på (just nu).. inte rosa fluff, sex och ponny:sar. Haha, ja. Tur att vi har roligt iallafall.
Sundsvall.
Lite middag.
Sen blev det vindrickning.
Idag är det en ny dag, och jag känner mig så himla pigg o glad!=D

Känner mig även glad att Madde tagit bra hand om Meg!

Nu ska jag plugga lite, skriva ner allt till provet så jag kan skriva ut det när jag väl är här hemma och har fri tillgång till skrivare! Kaffe, absolut!




i miss you my friend.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0