15/3



Den första dagen. Har egentligen inte innehållit speciellt mycket som är värt att nämna, men gör det ändå! Glömde plånboken och fick en 100ring av chefen. Fick hjälp med att sätta dit knäskydden (bra start/händig kvinna). Suttit på ett tak och frusit häcken av mig. Rengjort frånluftskanaler. Möjligtvis fått en häst(!?) Blivit väldigt röd i ansiktet (av solen). Delat omklädningsrum/dusch med grabbarna (finns väll ingenting att skämmas över).

Någon introduktion blev det inte eftersom Bubbas tyckte att vi redan gått igenom det i fredags, så det var helt enkelt full rulle från första början. Men inte mig emot. Det här kommer bli otroligt bra!

Lite besviken är jag dock. Men kommer väll bara mer o mer fram till vad som är rätt och fel. Är väll helt enkelt bara att acceptera och gå vidare med mitt underbara! :) ..inte mig emot.

Till helgen blir det ju självklart kalas. Jag menar, varför inte? Ett måste, är ett måste. Och man kan helt enkelt inte vika ifrån en tradition. Dock vet jag vilka som inte får göra tårta.. blir förmodligen säkrast om jag gör den själv den här gången.

Niklas ligger bredvid o snörvlar och kollar på fotboll (han har ju iallafall jobbat idag). Jag ska nog kika igenom lite papper och sen blir det iallafall sängen för mig del:) ..konstigt nog, helt slut.

Min lediga dag blir på fredag!

Puss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0