lär känna dig själv!!!


Jag har haft så otroligt mycket att skriva om..
Det ända jag kan känna just nu, som jag skulle vilja skriva,
det är..
att jag tycker synd om människor som inte vet vad dom ger sig in på.
Har stött på så många osäkra människor på sista tiden,
som tror att man alltid måste ha ett förhållande
för att kunna leva ett bra och meningsfullt liv.
Kommer aldrig hända.
Inte så länge du lever ditt liv som du gör.
Dom som gör allt bara för att få en partner.
Det värsta, ljuga.
Att försöka ljuga sig igenom livet.
Smart drag dude! (läs: stolpskott).

Tänk efter, lyssna, ta reda på det förflutna..
Nej, man kan inte ändra på sig sådär snabbt, om ens man kan.
Klart personen ifråga får det att låta som att han/hon är världens bästa..
been there, done that, om man så säger..
Man blir helt enkelt lurad, till tusen. Inte bara en gång.

Det är nästan lite synd att människor inte kan leva själv.
Varför alltid vara tillsammans med någon?
För mig tyder det bara på desperation och osäkerhet.
Någonting som det absolut inte handlar om, det är kärlek.
Ni må tro det.. men ni lurar er själv.

Prova lära känna dig själv innan.
..för gör du inte det, så kommer du aldrig få ett förhållande att fungera.


Ska försöka bättra mig på denhär biten med att skriva.
Men nu är det sommar, och man sitter inte speciellt ofta vid en dator.
Nu myser jag i stugan tillsammans med mina grabbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0