tore!!!



gårdagen var spännande. den innehöll mycket.
nya planer har börjar krypa fram.
bland det roligaste på hela kvällen, det var singing bee. TORE!
vi gjorde tacos hemma hos johan,
kladdkaka och massa prat.
sen kom vi tillslut fram till att vi skulle ut,
så vi far hem till mig o hämtar allt som behövs o sen till carro.
väl där blev minnen uppdragna,
tecknet som alla gånger förr.. jag o carro mot thom o johan.

när det är vi 4 så känns allt bra.
det ska vara vi. det går inte att låta bli att vara glad o skratta.
helt underbart, det är vad det är.

väl på stan så träffade man väldigt många kända ansikten.
det var tur att jag lämnade pengakortet hemma..
annars hade det nog kunnat bli rätt tomt där.
man drog några moves på golvet, hittade nån,
gick iväg..
ja, alltsom allt som var det trevligt.
innan jag o carro gick hem till henne blev det en submacka.
väl hemma i hennes lya blev det äta,
och sen dyker det upp 2 pojkar.
sista jag kollade på klockan var den 05.15.
jag döptes om till pernilla, somnade rätt snabbt,
vaknar av att en carro sitter sovandes vid mina fötter..
min frukost bestod av knäckebröd o ost.
carro kilade iväg för att kolla på bandy, medan jag
låg o värmde mig under täcket framför pretty woman.
niklas kom o hämtade mig, vi for hem till mig,
han hjälpte mig lite med datorn, program o sånt..
det löser sig nog.
har precis varit ner på service, köpte mig lite snus,
och nu är det den eviga väntan på en annan del av köping.

imorn tänkte jag ringa min kära syster för att höra om hon vill vara med mig.

haha, vitryskan på skidskyttet idag!
man tycker synd om henne..

Puss!:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0