todilo



morgonen var olidlig. gick ju och la sig efter hockeyn..
kring 9 började grannarna borra och höll på till 15.00
så det blev inte många timmars sovande, men konstigt
nog så är jag inte ett dugg trött. vill hitta på någonting!!

och det känns som om dagarna går så otroligt sakta!
jag vill ju flytta typ nu.

tränade sjunga lite idag också. benen vek sig som vanligt,
och mina händer gjorde som dom ville o kroppen skakade
som asplöv. men man måste ju utmana sig själv, så äre.
och det får helt enkelt gå som det går:)

var till indal en sväng också och fick lite middag i magen.


"du är som en grön svamp, ett extra-liv"
bland det finaste man fått höra om jag ska vara ärlig.

nu ska jag hitta någon som vill vara söt tillsammans med mig.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0