moneeeey!



vad faschinerad man kan bli av vissa människor.

ja.. idag vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva =P
jag kan knappt sluta skratta..
vad trodde han (!?)


har shoppat lös idag. provade ingenting..
först var jag på stan, sen åkte dady o jag till birsta.
där gick jag rakt in på hm o plockade på mig
tröjor, massa trosor, o smink.
det blev säkert helt kanon detdär.
det är skönt när man vet att man har
några tusen som ska spenderas på behövande saker.

imorn blir det nog stan, leta efter lite mer
behövande saker kanske, dra en solning,
o sen vet jag inte om pappa min skulle till
stugan så man blir alldeles helt ensam hemma.

ikväll blir det lugnt, ett glas vin möjligtvis!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0