magneten.



idag har det varit en dag som man iallafall klarade sig igenom.
somnade lite förut.. och då hade man mycket sms o missade samtal.
må jag säga..

har väll fått allt ganska bekräftat ikväll tror jag.
men det är mycket jag inte förstår.
när man väl bestämt sig för att: nu finns det bara jag..
då blir man som en magnet, varesig man vill eller inte.
det är klart att det alltid är roligt o höra fina saker.
haha, vad är det som har hänt(!?)
jag är samma gamla frida som jag alltid varit.
och tur är väll det.

snart bär det av till storstaden också.
har redan bokat in gäster som ska komma!
det ser jag fram emot. leva livet i storstan;)
dom som känner mig förstår nog inte hur jag ska klara mig..
jag kommer inte ens hitta dit, tro mig.
hoppas jag hittar mitt lokalsinne nånstans på vägen.
typ den 29e januari så blir jag stockholmare:)
pirrigt? absolut! men jag är otroligt lycklig med livet.
och just nu, så är det det ända som räknas.
sen får vi se vart jag hamnar när studierna är klar.

imorn är det träning.
sen får vi se. måste börja kolla upp saker jag måste ha med,
kanske måste inhandlas massa!
och plugga, det måste jag sätta igång med:D

inatt är det hockey, gärna klockan 3..
kunde dom inte sätta det på en bättre tid.
nej, självklart inte.
men vad gör väll det, jag är lika glad ändå;)

HAHA!
tvungen att skriva en sak..
vi var på kina med släkten, ming palace. en väldigt fin resturang.
jag sitter o berättar för pappa tvärsöver bordet vad jag ska göra på nyår,
till vem jag ska..
och min kära bror niklas viskar: neger (!?)
och min kära far skriker högt i utandningen: NEEEGEEEER!!!

hahahaha, har aldrig skämts så mycket på bra länge,
och tårarna sprutade på oss alla tror jag.
pappa försökte gömma sig, och alla.. precis alla kollade på oss:D

efter vår traditionsenliga kinamiddag varje år,
så får man otroligt många minnen. tro mig.
"FRIDA!!! AKTA!!!"
och sen har man en tandpetare i baken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0