kaffeee


låg vaken till 4 inatt.. jag blev helt enkelt aldrig trött.
fanns så mycket att tänka på.
ångrar att jag inte slog på datorn när jag tänkte det,
så jag kunde dela med mig av allt, för det ska man tydligen göra;P

kafferast nu,
ett stort kliv in i duschen.
knepigt ändå att jag börjat dricka kaffe.
jag undrar vem det är som har lärt mig det.. egentligen?;p

sen ska jag ta min bambam o åka mot stan.
mer kaffe tillsammans med mister FF.

kanske går en vända i nån skoaffär,
o hoppas att jag får lite goda smakråd!

- - -

måste börja packa snart också känns det som!?
är så mycket som händer nu innan jag ska fara så..
ja, det är nog bäst.
kan lova att jag kommer ha med mig alldeles för mycket!
men det mesta ska trots allt med!
man vet ju aldrig vad som händer,
så det är bra om man är väl förberedd på allt!

återkommer nog senare!:)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0