just today



Dagen har varit fullspäckad.
Klev upp i bra tid, började att packa med mig det mesta som jag ska ta med mig till mitt lilla krypin. Efter det hjälpe jag och Niklas att handla. Ringde till Micke och bokade in en fika på stan. Blev bjuden på kaffe och massa prat. Efter det åkte jag till bosvedjan med ett smörpaket. Brände lite skivor och sen upp mot indal. Nu sitter jag här med en mätt mage, efter inbakad fläskfilé, halloumi, klyftpotatis och ett glas rött vin! Mums på magen!

Kvällen blir lugnt eftersom jag ska upp tidigt och har en lång resa framför mig. Det mesta är nerpackat och humöret är tipptopp!

Jag måste iallafall säga att när jag klev av bussen i sundsvall igår så kändes det otroligt skönt! Nästan ingen på stan, tyst och i princip helt dött. Jag har nog aldrig varit så glad någon gång. Nix kom och hämtade mig, vi for på donken och åt, vilket fick mig att inse ännumer att sundsvall kommer alltid att vara platsen jag kommer till när jag vill känna mig hemma och få tillbaks känslan av att jag vet vem jag är. Väl inne på Mcdonald's var det inte speciellt många som var där, men 2 stycken välkomnade mig varmt. 2 gubbar som satt och sov. Återigen, hemma!

Ja, när LIA-perioden närmar sig så är jag fortfarande osäker, men det verkar som om jag kommer ha en inneboende från stockholm med mig.
Hans plan gick i spillo och självklart försöker man ställa upp!;)

Återkommer kanske senare med nått inlägg,
det här var ju somsagt bara min dag, inga tankar.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0