day 1.



Nu ligger jag här i min säng o väntar på att traska iväg till min första skoldag;) ..det ska bli spännande, som tur är så har jag haffat tag på några som också ska dit, så jag inte virrar bort mig. Lyssnar på the baseballs som förövrigt måste vara det bästa jag hört på länge, önskar dom kunde komma hit nångång. Det ska bli otroligt spännande dethär iallafall, och allt kommer gå som smort;) Jag har med mig en kamera iaf, så får se om det blir så jag lägger ut lite bilder allteftersom:)

Sen måste jag säga ett stort grattis till min bästa vän genom tiderna! önskar jag kunde vara hemma nu o krama på dig, men det går inte, plikten kallar!

Nu har jag ont i armarna, så ska snygga till mig lite innan vi ska kila iväg:) skriver förmidligen senare om hur min första dag har varit.

Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0