chans till romans



Haha, ja.. Vart ska jag börja?
Dagen har varit så otroligt lång. Det började med att jag var tvungen att springa ur klassrummet mitt i en föreläsning för att mobilen ringde. Ett nummer jag inte kände igen. Vanligtvis brukar jag inte svara då, men det är ganska mycket som hände just nu, så jag trodde att det var något viktigt.
Det var alltså Mixmegapol.
Jag hade blivit anmälen till en "lek".
Dom skulle återkomma klockan 2, så jag tackade och la på. Gick in i klassrummet och var väldigt förvirrad. Fortsatte räkna ut densiteten i luft och rök för att sedan springa hem o laga till lite lunch. Det ända som fanns i mitt huvud var mixmegapol.
Efter lunch var det praktik. Vi kollade funktion och konstruktion på värmesystem. Vädligt roligt, dock hade jag svårt att koncentrera mig. Niklas säger till lärare Tommy: Frida måste prata i telefon klockan 2!
Också börjar alla diskutera detta. Dom undrar om det var någon från klassen (!?), sen börjar Tommy, min lärare alltså att säga: Ja, vänta här, jag måste till kontoret klockan 2!
Haha, tur man hamnat bland folk med humor iallafall.
Sant och rätt, klockan 2 ringde min mobil och jag fick tillåtelse att vika av några minuter.

Klockan närmade sig 16, och vi samlades allesammans i köket för att tillsammans lyssna på "chans till romans".

Jag kan inte sluta skratta!
Och jag kommer aldrig tröttna på detdär klippet!
Jag döööör..
Och sättet dom klippt till allt? HAHA!
Man svara på något helt annat än det hon frågar..
..jag svara int: ja, hej! i telefon.. :P
Man vart ju kopplad överallt till olika personer!

Herregud vad jag skrattar! ..och hon med! haha

Nä, nu måste jag sluta skriva.. finns inte så mycket mer att säga än att min dag har varit lång, men dock otroligt bra. Har inte skrattat såhär mycket på länge! Tusentack för det! :D


Alla hennes kommentarer!! haha

"det kanske kan vara en bra början på dejten, vad vet jag !?"
TYSTNAD.................

"får jag fråga hur ser du ut?"
"jag ser ut som en riktig karl!"
"OJDÅ! då får vi ju alla kvinnor lite olika bilder.."

"KÄNNER HON DITT EX? ..det är jätteroligt!"

"Jadu, fråga amors pilar!"

"Man har väl blivit mer o mer, vad heter det, betuttad!"


jag döööööööööööööööööööör, hahahahah


Kommentarer
Postat av: Sara

Men det var fint att höra din röst igen Frida!

Lycka till på dejten nurå! ;)

2010-02-17 @ 21:45:40
URL: http://saraarosenqvist.blogg.se/
Postat av: Fischer

Jag skrattar bara jag tänker på det! Helt underbart! HAHA!

2010-02-17 @ 23:46:39
URL: http://www.moyo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0