vin!



Vädret är underbart! Ett glas vitt på balkongen kan nog vara det bästa alternativet någonsin. Ikväll blir det som ni kanske förstod vindrickning, får se om jag blir hemma ikväll eller om det dyker upp någonting annat, men lugnt blir det iallafall. Hade nästan glömt bort att det är lokalfest imorn. Jag hoppas att det kommer otroligt mycket folk. Så imorgon ska jag åka och inhandla kläder,skor, åka till indal och byta till sommarpjucksen, och sist men absolut inte minst viktigast, bolaget:)

Till middag idag blir det klyftpotatis, kött, sallad och sås!
..kan knappt bärga mig!

Gårdagen i Rosersberg får jag helt enkelt återkomma om (fniss).
Tjingdå, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0