80-90 Pascal



Ja.. jag känner mig inte riktigt redo för att börja plugga än, därför intalade jag mig själv att jag måste skriva lite i bloggen först. Jag var hemma i Sundsvall i helgen, och som planerat blev det en tripp till laserhallen på lördagen för att fira Hallin på sin 25-årsdag. Väl där sattes jag i jobb med att lasta in all öl i alla kylskåp (ja, det var otroligt mycket).. och efter det flöt det lixom bara på. Det blev så att jag blev ståendes där hela kvällen, vilket egentligen bara var bra eftersom jag inte kände speciellt mycket folk som kom:) ..när kvällen började nå sitt slut var jag också ganska slut (ja, jag var otroligt bakis dagen efter).. Väl hemma var klockan kring halv6 kanske (!?) och då började jag knapra på chips innan jag tvärslocknade i soffan. Dagen efter är inte ens värd att nämna.
Helt klart värt! Eftersom jag stod i baren hela kvällen så fick jag en femhundring innan jag skulle hem. Tackade och tog emot, även fast jag inte hade förväntat mig någonting, eftersom jag skulle gjort det gratis, 3 gånger om, helt klart!

Måndag var det sjukhuset igen. Sen påbörjade jag min resa till Rosersberg som så många gånger förr. Kan ni tänka er att jag hittade hit, helt på egen hand, utan en gps till hjälp? Jo.. för jag är ju faktiskt här nu.

Idag har det varit mest praktik, roligt att få göra saker (om det nu skulle fungerat).. Men vi var rörande överrens om att det bara var skit alltsammans, eftersom det var läckage mest överallt. 80-90 Pascal.. hm, vi skulle alltså upp till 400.. Smällar man får ta!

Tillagade mig lite wok när jag kom hem, åkte och handlade med madde inför morgondagen. Vi ska grilla hade vi tänkt, längtar redan! ..OCH! fotbollsturneringen, icke att förglömma. Jag fick reda på igår att jag är inräknad i grundarnas lag. Vi mot teknikerna. Synd att jag glömde joggingskorna hemma bara, men det löser sig, som allt annat. Roligt ska det bli iallafall. För är det nått jag saknar, så är det fotboll. Men eftersom jag har den foten som jag har, så går det inte.. men lite svin får man räkna med.

Nu när jag skrivit så fint om mina dagar, så måste jag återgå till det jag egentligen skulle ha börjat med för 2 timmar sen. Plugg! ..så går det om man ska ta ledigt.

Sovmorgon till 10 imorn, dock ska jag upp tidigare och fixa lite med köttet tills senare på kvällen! mummaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0