fräääs



haha, fyfan vad sjukt roligt man kan ha åt vissa.
och man blir bara glad o stolt över att man inte är ett
dugg lik. och att man slipper ha nått o göra med han/hon/den/det/dom.

men jag är inte bitter för det, tvärtom. jag har bara roligt,
och man ska vara tacksam över att man inte blev så:)


idag har jag varit en fräs-frida. oj, vad jag har varit arg.
var till birsta, och det som var absolut viktigast o handla,
det var en klocka, min filt och massa kläder.
tror ni att jag kom hem med någonting?
nej, tomma kassar.

fast jag fick en alldeles underbar julklapp med mig hem,
tack snygging! du gör mig så glad!

för det första så var det smockat så man hade inte ro att
kolla på kläder.
för det andra så var tjejerna på klockaffären helt lost.
så jag fick helt enkelt inte köpa min klocka eftersom dom inte
klarade av att korta armbandet. istället säger dom:
kan du inte ta en annan klocka?
och då blir jag arg och säger NEJ, då får det vara.
för det tredje så var min filt slut.

men jag mår bra ändå! :D ..men framförallt lycklig;)
kvällen kommer bli bra!
Puss!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0