flyg hit, buss dit


den här dagen har det blivit mycket resande.
München, Stockholm, Litauen och Jerusalem.

skjutsat omkring pappa på olika ställen, börjat koka skinkan i fixa med den.
idag bestämde frida vad maten skulle bli. bästaste nixx kom förbi och åt också.
det blev ju såklart tacopaj! proppis nu. gjorde en matlåda, så jag har nått till imorn!
jag tänkte inte vara helt tom i magen, även om det inte varit ett problem förut.

det är mycket som händer just nu.
och jag hoppas och tror att det blir bra så.

man kan lixom inte göra annat:)

- - -

haha, fick se ett klipp nyss från bonde söker fru.
jag säger då det. men om 20 år så är det nog likt ;)
inte är det långt ifrån då inte..



i don't know what you do, but you do it well.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0