det nya året!



ja, då är mitt nyår planerat! in i minsta detalj.
jag får hämtning av mattias hos mig, han bjuder
på mysmiddag hemma hos sig,
och förhoppningsvis dricka som räcker hela kvällen/natten.
okej, inte planerat in i minsta detalj,
eftersom detdär är det ända jag vet;)
men ändå, det kommer att bli kanontrevligt.

imorn- en månad tills jag flyttar! miih.


kommer sakna:(
puss!



justja! idag har jag äntligen köpt min klocka!
ett par mystofflor, den skönaste fleecetröjan och jeans.
och massa, massa örhängen.
imorgon blir det stan för att shoppa massa kläder.
idag var jag somsagt bara på ur&penn och stadium:P

sen blir det blå huset med släkten. traditionen!
ibland älskar jag traditioner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0