helt galet roligt!


Haha.. ja, nu på sista tiden har jag umgåtts bra mycket med min älskade barndomsvän Caroline.
Vad har vi gjort?
Ja, i torsdags var vi till stan, käkade och gick på bio efter det. Sex and the city filmen. Den var GUDOMLIG. huahua. Haha, jag påminde Carro om en sak o genast kände hon igen sig i filmen, jag tror nästan att det blev som en deja vu. ;)
Efter det åkte vi hem till henne, såg på ryssland spanien matchen. Den var grym. Spanien var grym. Man blev ju lite fundersam när dom bytte ut torres, men det löste sig mycket bra när guiza kom in o satte bollen i mål. Det var vackert!
Vi tog även bra snygga (läs: äckligt fula) bilder på oss. Tror inte att något smakprov kommer att ges.
Senare var jag trött, efter matchen alltså o ville gärna sova. Men inte det nä. Carro hade världens klädhög på sängen som vi skulle sortera. Hon skänkte även några tröjor till mig eftersom jag är en sådan fattiglapp. Snällt.
Vi kom i säng kring 2 (!?) kanske.. Men låg o pratade bra länge.
Efter att ha gått igenom några gamlingar ; en sne, en pytteliten, en STOR, en livlös och en oerfaren så kom jag på en sak som gav oss ett gott skratt.. Ett så gott att jag somnade på en gång efter det. kabooom. "Pettson och Findus!"

HAHAHAHAHHHAHAHHHHA.... underbart att vara tillsammans med dig cano! :)

- - -

Idag har jag följt med Carro till tandis efter det skulle vi till nått dropin ställe o färga mitt hår, men jag blev inte nöjd med erbjudandena så vi bestämde oss för att köpa eget o färga hemma.. Kanske lika bra det eftersom jag aldrig färgat hos frissan! ;) Vi åt lite lunch o kollade på kläder. Låg nere vid ån o solade en stund också.. Min rädsla för måsarna var stor, men den försvann när dom försvann. Jag tycker dom är så himla fula o äckliga! :D Men som tur är har jag aldrig blivit bajsad på.. Peppar,peppar, ta i trä. (sagt o gjort)

Nu har jag skjutsat Carro till hennes arbete o nu sitter jag i bos o är allmänt cool. Ska väll åka en sväng till min bror o äta, senare ska jag iallafall vara med Carro..

Lördagen kommer tillbringas i Carros stuga, söndagen står för hälsan. Konditionen ska alltså förbättras! ;) Haha.
 
- - -

Hos tandis:
En bit ifrån oss sitter en tant.
Carro hade gett mig sin mobil så jag satt med två mobilen i händerna, då tanten tar upp en skyllt, pekar på den o kollar på oss (mig).. "Stäng av mobiltelefonerna!"

Haha. surtant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0